27 Aralık 2018 Perşembe

Sigorta Sirketlerinin Reklam Sloganlari

sigorta şirketlerinin reklam sloganları
Diğer bloğumda  sigorta slogan önerileri sunmuştum. Öncesinde şirketlerin reklam sloganlarına bakmak aklıma gelmemişti. Şimdi fark ettim ki  benim örneklerimin benzerleri zaten varmış, birebir olmasa da...Bu yazımı keşke daha önce hazırlasaymışım diyorum. Böylece daha farklı fikirler bulabilirdim. Bazen bir listede tümünü görmek farklı bir şeyler bulmak adına iyi oluyor.

Sigorta şirketlerinin kullandığı sloganları merak ediyor musunuz?  Her şirketin kendine özgü sigorta sloganları nelermiş? Merak edenler için araştırdım, reklamları izledim ve kullandıkları sloganları aşağıya yazdım.

Anadolu Sigorta Reklamları: Kaybetmek Yok.
Ergo: Sigortalatmak başka Ergolatmak başka
HDI: Biz daima yanınızdayız...
Koru Sigorta: Hep Yanınızda...
Liberty: Size bir şey olmasın...
Allianz: Allianz seninle ve sevdiklerinle...
AIG: Ara, tıkla, sigortala!
Güneş Sigorta: Hayat Daha Kolay...
Ray Sigorta: Gücü, yanınızda
Groupama: Kafana takma,, Sigortan Groupama!
Işık Sigorta: Her ihtimale karşı!
AnkaraSigorta: ile hayat ne olursa olsun devam eder. Hiçbir şey olmamış gibi!
Eureko: Hayatı cesurca yaşa!
BereketSigorta: Hayatınızın b planı...
DoğaSigorta: Güven doğasında var...
Ethica: Sigortacılık Bizim İşimiz...
Axa: Dert varsa derman Axa...
NN Hayat ve Emeklilik: NN(en en) Önce Sen
Maphre: Siz hep güzel yaşayın diye...
Bayındır Hayat Sigorta: Hayatın Güçlü Bağı...
ZiraatSigorta: Güvenceniz için daha fazla...
Oyak: İş işten geçmeden...
AvivaSa: Yarın Şimdiden Güzel... Önceki sloganı: Geleceğini Biriktirir...

Diğer yazılarım: 
Emlak Sloganları
Halı markaları ve reklam sloganları



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bilgilendirme:
Link içeren yorumları bloğumda yayımlamıyorum.