20 Şubat 2019 Çarşamba

Mobilya Sloganlari

mobilya markalarının sloganları
Slogan bir markanın kendini en iyi ve en etkili ifade edeceği yollardan biri. Bu yazımda ilk önce  mobilya markalarının reklam sloganları, devamında ise benim kendi bulduğum mobilya sloganları yer alıyor. Benim önerdiğim örnekler konusunda çok iddialı olmasam da fikir vermesi açısından sizlere yardımcı olacağını düşünüyorum.

Mondi:
Evini Mondile Hayatı Yenile...
Görünce aşık olacaksınız...

Kelebek:
Önce sen beğeneceksin, sonra herkes...
O beni anlar, bugünü tasarlar...

Alfemo:
Benim Tarzım O
20 Yıldır Dünyanın Tarzı O
Yanıbaşınızda

Doğtaş: Şimdi Tarz
Çilek: Çilek'le Çok Kolay
Kilim: Bir Kilim yeter sevgilim...
İkea: Evinizin Her şeyi...
Çetmen: İşte Çetmen İşte Hayat

Bellona:
Yeni Bana Yeni Bellona...
İyi ki Ona  Rastladım...

Enza Home:
Yeni bir hayata...
En Güzel Anlara..
Bazı detaylar aşkı hatırlatır... En güzel aşklara...

ABC mobilya:
Evinizin Tarzı...

İpek: 
Evinizde İpek Keyfi...
Hayat böyle ipek gibi olsun...

Taç:
Evinizi Taçlandırın...

İdaş:
İyi hissettirir...

Adore:
Hayal kurma Adore kur
Hayatın her anında...

İder: 
Tarzınızı evinize yansıtan tasarımlar...

Lazzoni: 
Erişilebilir Lüks...
Düşlediğiniz gibi...

Tepe Home:
Eviniz Aşka Geldi...
Dekorasyonun Stil Öncüsü
Mutluluk evinizde başlar...

Konfor: 
Yaşam Konfor'u

Ergül Mobilya:
Artık Mobilyada Ergül Moda...
Son moda mobilya her evin hakkı...

Ladin:
Ladin'i Seviyorum

Yağmur:
Yağmur'a tutulacaksınız...

Modoko:
Moda Modoko'dur, Modoko Modadır...

Kilim:
Bi' kilim yeter sevgilim

Mobilya Sloganları: 
Evinizdeki Güzellik...
Şimdi daha konforlu evler...
Tasarım harikası...
Evinize şıklık geliyor.
Harika tasarım harika evler...
Evinize  değer katın...
Rahatlık ve konfor isteyenlere..
Evinize güzel bir yenilik...
Eviniz çok güzel olacak...
Size özgü bir tarz...
Çok çeşit, çok tarz...
Evinize güzellik gelecek...
Zarif bir ihtişam var...

Hangi konuda farklısınız, sizleri diğer markalardan ayıran ve öne çıkaran özelliğiniz ne? Bu sorulara verilen cevap mobilya sloganları bulmanızda çok yardımcı olacaktır.

Bu içerikler de ilginizi çekebilir:
Emlak Sloganları
Sigorta Şirketlerinin Sloganları

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bilgilendirme:
Link içeren yorumları bloğumda yayımlamıyorum.