24 Nisan 2020 Cuma

Youtube Kanal Onerileri

Ne izlesek ne yapsak diye düşünenler için ve Youtube Kanal Önerileri arayışı içinde olanlar için bu liste yardımcı olacağını düşünüyorum.  Bu yazımda kendi beğendiğim kanalların en sevdiğim videolarını belirttim. Takdir edersiniz ki her kanalın her videosu herkese hitap etmeyebilir ya da bazen aradığınız, ilgilendiğiniz bir konu olmayabiliyor. Bu nedenle ben de önerdiğim kanalların güzel, iyi olan videolarına link verdim.

1-Mistik Yol:
Takip ettiğim kanallardan biri. Kişisel gelişim alanında bu kanalımızın bir videosu var ki yorumlarda çok geribildirim almış. Olumlamaları dinleyenlerin hayatı değiştiği yönünde yorumlar bırakılmış
Bu video: 100 Adet Çok Güçlü Seçiyorum Olumlaması

2-Tune Tüner:
Çok sempatik bir kanal sahibi.
Yardım ettiğimiz insanların size kötü davranma nedenini  ve çözümünü merak ediyor musunuz?  Dost kazığı videosunu izlemelisiniz.

3-Oğuz Benlioğlu:
Doğrusunu söylemem gerekirse  beden dili analizleri eskisi gibi çok ilgimi çekmiyor. Bu kanal sahibi  beden dili dışında kişinin kendini geliştirmesi adına videolar da çekiyor.  Onun en beğendiğim videolarından biri: Doksan günde en az %20 zenginleş

4-Psikolog Hasan Arslan:
Çok beğendiğim kanallardan biri daha. Kendisi psikolog olduğunu kesinlikle hissettirenlerden biri. Benim ilgi alanıma uygun paylaşımlar yapmasıyla dikkatimi çekmişti. Size kesinlikle bir şey katacak bir kanal. Ritüeller: Kazandıran Farklar

5-Serhat Yabancı:
Kendisi aile/evlilik / ilişki danışmanı ve yazarmış.
Diğer videolarını henüz incelemesem de Emeğini Kıymetsizleştiren 10 Hatalı Davranış başlıklı videosu Youtube'da karşıma çıkınca izlemiştim. Farkındalık kazanmak adına güzel tespitlerde bulunan bir içerik olduğu için listede yer alması gerektiğini düşündüm.

Devamı gelecek.
 Youtube Kanal Önerileri başlığına diğer tavsiyelerimi de eklemeyi düşünüyorum.

4 yorum:

  1. Merhaba, ben blogumu daha yeni açtımda blog yazım stili ve tema önerileriniz var mı yeni başlayanlar için ? Bu arada yazılarınız gerçekten çok güzel ve bilgilendirici :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Öncelikle bloğumla ilgili yazdıklarınız için çok teşekkür ediyorum.
      Benim şu an kullandığım tema Blogger'ın sunduğu Basit tema. Mümkün olduğunca sadeleştirdim. Mobildeki reklam yerleşimini beğendiğim için özellikle Blogger'ın temasını tercih ediyorum. Dediğim gibi Mobil reklam yerleşimini sevdiğim için ve tema arayışından sıkıldığım için şu an Blogger'ın temasını kullanmaya karar verdim. Mümkün olduğunca temamı sadeleştirdim. Çünkü tasarım olarak eski tema izlenimi verdiği için sadeleştirmeye giderek bunu yok etmeye çalıştım.

      İnternette genelde ideal yazı boyutu olarak 14-16px aralığı olduğu belirtiliyor. Ben
      bloğlarımda yazı boyutunu 14px olarak kullanıyorum. Yazı tipine gelince web siteleri için en iyi yazı tipi konusunda araştırdığımda karşıma çıkan bilgileri bu bloğumda uyguladığımı pek hatırlamasam da diğer bloğum için önerileri dikkate almıştım. En yaygın kullanılan birkaç yazı fontu şöyle: Open Sans, Roboto...

      Sevgiler, saygılar...

      Sil
  2. Tavsiyeler için teşekkürler💖

    YanıtlaSil

Bilgilendirme:
Link içeren yorumları bloğumda yayımlamıyorum.