19 Temmuz 2019 Cuma

Guzellik Sloganlari

Zaman zaman slogan konusunda  yardımcı olmamı isteyen mailler alıyorum. Mümkün olduğunca bloglarımda maillere cevap niteliğinde içerikler hazırlamaya çalışıyorum. Bu yazımı da bana gelen bir mailin ardından  hazırlamaya karar verdim. Umarım güzellik ile ilgili sloganlar biraz da olsa  fikir ve yol gösterici olur.

Resimli,  üzerinde güzellik sloganları bulunan birkaç örnek de ekledim;  instagramda paylaşım yapmayı düşünenler için ...
Canva sitesinden hazır şablonlar ile yapılabilir aslında. Ben alışkın olduğum şekilde bloğum için resimleri pixabay sitesinden indirdim. PhotoScape programıyla resim üzerine yazıyı ekledim ve yine düzenlemelerimi orada yaptım. Biraz daha uğraşarak daha kaliteli hale getirilebilir aslında...

güzellik merkezi için sloganlar
Değişim seninle başlar....
Değişime kendinden başla...
Mutlu et kendini...
Hayatına güzellik kat...
Sen Buna Değersin...
güzellik slogan
Tarzını keşfet....
Daha iyisi neden olmasın...
Kendinde bir fark yarat...
Güzelliği yansıtır...
Kendine önem verenler için...




Kendine iyi bak...
Güzelliğine güzellik kat...
Kendine iyi bak, iyi hisset...
Mutlu ol, güzel hisset...
Kendinize en güzel hediye...


Güzelliğin adresi...
Size özel bir yer...

Güzellik merkezi, salonu için sloganlar arayanlar için de kullanabilecekleri örnekler mevcut.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bilgilendirme:
Link içeren yorumları bloğumda yayımlamıyorum.